Geen producten (0)

BESTELLEN:

Hoe plaats ik een bestelling:

Het plaatsen van een bestelling bij Schapenvacht en Lifestyle gaat in een paar eenvoudige stappen. Volg onderstaand stappenplan zodat alles goed wordt ingevuld.

1. Product in de winkelmand plaatsen

  • Kies het gewenste product in de webshop.

  • Selecteer eventueel de juiste kleur, maat of gewicht.

  • Klik op ‘In winkelmand’ om het product toe te voegen.

2. Naar je winkelmand gaan

  • Klik rechtsboven op je winkelmand.

  • Controleer of de producten en aantallen kloppen.

3. Land en betaaloptie kiezen

  • Op de eerste pagina kies je eerst het land van bestemming, of afhalen in Dronten.

  • De verzendkosten worden automatisch berekend op basis van het gekozen land.

  • Kies daarna je betaaloptie (bijvoorbeeld iDEAL, Bancontact, creditcard of overboeking).

  • Belangrijk: scroll helemaal naar beneden om naar de volgende stap te gaan.

4. Klantgegevens invullen

  • Op de volgende pagina vul je je naam, adres, postcode, woonplaats en e-mailadres  in.

  • Let goed op bij automatisch invullen (Google Autofill):

    • Controleer of alle gegevens kloppen.

    • Soms voegt Google iets toe bij toevoeging (huisnummer) of adres wat er niet hoort.

    • Pas dit zo nodig aan voordat je verder gaat.

5. Bestelling controleren en bevestigen

  • Je ziet nu een overzicht van je product(en), adres, verzendmethode en betaalmethode.

  • Controleer alles nog een keer goed.

  • Scroll naar beneden en klik op ‘Bestelling plaatsen’ om af te ronden.

6. Betalen en bevestiging

  • Volg de stappen van jouw gekozen betaalmethode.

  • Na succesvolle betaling ontvang je een automatische orderbevestiging per e-mail.

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je later op de dag een e-mail van DHL met een track & trace-code om je pakket te volgen.

 

Ik heb van mijn bestelling geen bevestiging gekregen:

Het komt wel eens voor dat e-mails in de map spam of "ongewenste e-mail" terecht komen. Dit kan voorkomen worden door ons email adres aan jouw goedgekeurde afzenders toe te voegen. Of heb je per ongeluk een typefout gemaakt tijdens het plaatsen van je emailadres. Neem dan contact met ons op, zodat wij jouw e-mailadres kunnen aanpassen in ons systeem.

Kan ik ook op een andere manier bestellen:

Nee, het is niet mogelijk om bijvoorbeeld via telefoon, whatsapp of email te bestellen.

Ik wil graag nog iets toevoegen aan mijn bestelling:

Als je nog iets wilt toevoegen aan je bestelling, kun je een e-mail sturen dan leggen wij je uit hoe je dat het beste kan doen. Geef dit wel op tijd aan (voor 15.30 uur) anders is je bestelling waarschijnlijk al verzonden.


 

BETALEN:

Welke betaalmethoden accepteren jullie:

Voor Nederland: iDEAL Creditcard (Visa, Mastercard, American Express) Bankoverboeking Voor België: Bancontact Creditcard (Visa, Mastercard, American Express) Bankoverboeking.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden:

We verzenden pas na ontvangst van de betaling. Dit betekent: iDEAL/Bancontact/Creditcard: Betaling voor 16.00 uur op werkdagen binnen zelfde dag verzonden Bankoverboeking: Verzending na ontvangst van het bedrag op onze rekening.

Hoe weet ik of mijn betaling is gelukt:

Na een succesvolle betaling ontvang je direct een bevestigingsmail van je bestelling, een bevestiging van de betaling, bij bankoverboeking ontvang je een mail zodra we de betaling hebben ontvangen.

Wat zijn jullie bankgegevens voor een overboeking:

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een e-mail met  onze bankrekening het exacte bedrag en een uniek kenmerk voor je bestelling, ook staan onze gegevens bij het tab contact.


 

VERZENDING

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden:

Op werkdagen besteld en betaald voor 16.00 uur zelfde dag verzonden.

Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling:

Verzendkosten binnen Nederland: Wanneer je een bestelling plaats onder de €20,- betaal je €6,99 aan verzendkosten een bestelling vanaf €20,- tot €75,- zijn de verzendkosten €5,99, boven een bedrag van €75,- is de verzending gratis. Verzendkosten naar België: Verzendingen naar België bedragen €7,99 bij een totaal bedrag van €100,- zijn de verzendkosten gratis. Verzendkosten naar Duitsland: Verzendingen naar Duitsland bedragen €8,40 bij een totaal bedrag van €125,- zijn de verzendkosten gratis. Naar andere landen neem contact met ons op!

Kan ik mijn bestelling afhalen:

Als je een bestelling wilt afhalen dien je eerst een bestelling te plaatsen in onze webshop. Tijdens het bestelproces kies je voor de mogelijkheid "afhalen". Via de email word je op de hoogte gehouden, zodra de bestelling voor jou klaar ligt.

Door wie wordt mijn bestelling geleverd:

Wij verzenden met DHL. Je ontvangt later op de dag automatisch een Track & Trace-link zodra DHL de zending verwerkt. Bij een eventuele vertraging kan het tot 24 uur duren voordat de link actief is. 

Kan ik mijn verzendadres nog wijzigen:

Ja dat kan wanneer je dit op werkdagen voor 15.30 uur door geeft, via email of telefonisch.


 

VOORRAAD EN LEVERTIJD

Directe levertijd:

Alles wat op de website staat, hebben we ook echt op voorraad, en worden vanuit onze eigen opslag in Dronten verzonden. Bestel je vóór 16:00 uur? Dan verzenden we je bestelling dezelfde dag (ma t/m vr).

Hoe vaak wordt de voorraad bijgewerkt:

Onze voorraad wordt dagelijks bijgewerkt, alles wat je in de webshop kunt bestellen, is ook daadwerkelijk op voorraad.

Een product is uitverkocht:

Is een product tijdelijk uitverkocht? Laat dan je e-mailadres achter. Zodra het artikel weer op voorraad is, sturen we je automatisch een bericht.

Kan ik een product reserveren:

Heb je iets nodig wat bijna binnenkomt? Laat het ons weten. Indien mogelijk reserveren we het graag voor je.


 

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.